Fascination About حمام رفتن در بیماری زونا

Wiki Article

سلام وقت بخیر من چن روزه قسمت بالاتنه بصورت پراکنده تاول زده وهمین طور زیاد میشه وتب و لرز هم دارم حالت خستگی و بدن درد هم دارم بنظرتون زونا ست؟؟

هدف‌ اصلی‌ درمان‌ عبارت‌ است‌ از تخفیف‌ خارش‌ و درد تا حد امكان‌، كه‌ برای‌ این‌ كار معمولا از داروهای‌ مالیدنی‌ و خوراكی‌ استفاده‌ می ‌شود.

آشنایی با کاربرد و مصرف آن در پیشگیری از بارداری

قیمت شیر الاغ هم نجومی شد: هر کیلو ۵۰۰ هزار تا ۲ میلیون ناقابل!

سلام من ۹ روز پیش یه چیزی مثل گزش مورچه بود روی پهلو ی راستم زد بعد بشتر شد و قرمز شد و خیلی درد میکرد و خارش داشت و الان دانه های ریز داره و خیلی خارش و سوزش داره و الان دستم هم مثل همین تازه اینجوری شده آیا زونا هست؟

پس از بروز تاول ‌ها برای تسكین درد بهتر است به نكات زیر توجه كرد:

به مرجعی قابل اعتماد در زمینه سلامت و پزشکی تبدیل کرده است.

بسته به اینکه فرد در کدام سه ماهه بارداری قرار داشته باشد، ابتلا به آبله‌مرغان می‌تواند منجر به نقایص و عوارضی در نوزاد شود.

فشار روحي به خودي خود نمي‌تواند عامل بروز خوب شدن بیماری زونا بيماري زونا باشد، زيرا زونا يک بيماري ويروسي است که ويروس آن از قبل به صورت غيرفعال در بدن وجود دارد. اما استرس مي‌تواند باعث تضعيف سيستم ايمني بدن و کاهش مقاومت آن در برابر تمامي انواع بيماري‌ها شود.

● بدون درمان، زونای چشم می‌تواند منجر به مشکلات جدی از جمله از دست دادن بینایی برای طولانی مدت و زخم دائمی به دلیل تورم قرنیه شود.

اسب چارلی اصطلاحی رایج برای گرفتگی ناگهانی و غیرارادی عضلات بررسی علل و علائم گرفتگی عضلات پا (اسب…

فلسطینی‌ها برای گرفتن سهمی از کمک‌های هوایی گرفتاری‌های بسیاری دارند، برخی در دریا شنا می‌کنند تا به بسته‌های در دریا افتاده‌ برسند، اما غرق می‌شوند.

در حال بارگذاری ... بارگذاری پست های بیشتر بدون پست های بیشتر

● ویروس واریسلا زوستر که باعث زونا می‌شود از طریق هوا منتقل نمی‌شود. اگر فرد مبتلا به زونا در نزدیکی شما سرفه یا عطسه کند یا لیوان نوشیدنی یا ظروف غذاخوری‌اش را به اشتراک بگذارد، قابل انتقال نیست.

Report this wiki page